? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 20, 2009

Perhimpunan Aman di Ipoh!!

Perhimpunan aman ini bertujuan menghantar memorendum ke pejabat DAP di Ipoh. Perhimpunan ini tidak di cemari kekasaran dan pihak polis berjaga dari jam 2.30 sehingga perhimpunan tamat jam 5 petang.





Ianya juga bertujuan mendesak kepimpinan DAP Perak meminta maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia tentang beberapa isu sensitif berkaitan agama ISLAM dan bangsa Malaysia atas ketelanjuran kata-kata secara segaja atau pun tidak.








8 ulasan:

Media Cyber said...

ganas betul orang melayu sekarang...

Orang Muda said...

ganas ke??just untuk sedarkan DAP yg semakin menganas

Anonymous said...

Bila pembangkang buat demo, UMNO kata tak bertamadun...tapi bila UMNO buat demo plak, tak ubah macam BERUK...Skrg ni pandai plak puak2 setan ni buat demo....dulu kutuk memanjang, skrg dia plak lebih2...kot2 BERUK2 KJ terlepas kot!!!!

Orang Muda said...

pembangkang bukan buat demo tp buat kacau..semua demo pembangkang aku pergi n dorg x ikut arahan..puak pembangkang adalah setan yg sejati...

Anonymous said...

Tapi pembangkang buat demo tak de plak usung kepala lembu plak....usung botol arak....UMNO wwat demo betul2 macam BERUK....ganas tak tentu pasal....dulu kutuk org wat demo..tapi skang dia plak lebih2, sikit2 demo....beruk betul....esok jgn lupa bawak plak kepala babi....

Orang Muda said...

pembangkang x pyh bawak kepala lembu pun x pe..sebab kepala pembangkang mmg sebijik mcm lembu...

Anonymous said...

aleh..dulu kutuk pembangkang wat demo konon...skang UMNO plak lebih2...malu lah woiii!!!! sikit2 demo....apa barang woi!!!! dah lah tu terjerit2 mcm kera...yg kelako nya peserta demo tu ada lah tiga empat ekor lembu dan beruk KJ....ha..ha..ha... rupanya UMNO ada gak bela lembu / beruk khusus utk demo saja...kha..kha..

Orang Muda said...

pembangkang bukan buat demo baik2 pun..buat kacau pandai la..
setakat komen guna anon x pyh la..
dasar bacul mcm anwar berahi!!!