? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, December 19, 2009

Gempar : UMNO dihina lagi...




Lahanat mana yang buat benda bodoh ni?? kalau aku dapat tau siapa punya angkara semua ini, aku akan pastikan orang yang buat benda ini tak senang hidup..PERCAYLAH!!!

Aku terjumpa account lahanat ni dalam youtube malam semalam..

Account ni baru dibuat pada 11 December oleh seseorang lahanat yang tidak dikenali.




Untuk lihat klik (sini)


3 ulasan:

Anonymous said...

Orang UMNO sendiri pun ramai pakar IT... so, ape lagi.....

KASI PECAH LAAA......

Media Cyber said...

perang cyber.. :) biasalah .. dorang buat.. kita pun kena balas.. diorang balas.. kite tengok saje.. :D hahaha! biarkan.. biarkan mereka yang mengaku diri tu pejuang hukum islam menyerlahkan lagi siapa diri mereka yang sebenarnya.. mereka itulah manusia yang paling hina. .. paling berdusta

Anonymous said...

Memang pun patut UMNO dihina begitu...dah cam tu tak sedar2 diri ke lagi...memang UMNO ni hina sgt2...busuk dan setan....