? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 28, 2009

ADUN PR perangai Sarkis!!!






11.20am: Dua sidang berjalan serentak dalam Dewan. Satu dikendalikan oleh Speaker BN, Ganesan dan satu lagi oleh Speaker Pakatan, Sivakumar.

Sidang DUN BN disambung di tengah-tengah keriuhan dari pihak Pakatan, walaupun pembesar suara mereka telah ditutup.
ADUN Pakatan melaung: "Speaker haram sila keluar".
Ganesan menjawab: "Saya minta ahli ahli dewan bersopan. Jika tidak saya terpaksa ambil tindakan".Bagaimanpun, setiap kali ADUN BN berucap, ADUN Pakatan bertindak mengejeknya.


10.22am: ADUN Pakatan masuk ke dewan, sambil mengejek Speaker sebelum duduk di tempat masing-masing.


Terdengar komen: "Wah! Speaker haram, bodyguard banyak" dan "Woi, Ganesan pakai sari lebih baik lah!".

10.15am : ADUN masuk semula ke dalam bangunan selepas sidang akhbar, tetapi Sivakumar muncul semula bersama ADUN Jalong Leong Mee Meng - kali ini tanpa memakai jubah.


"Mereka merampas jubah saya dan memukul beberapa orang ADUN di dalam bangunan," dakwanya.

                                                               


speaker gila kuasa akhirnya akur dan duduk ditempat adun Tronoh




2 ulasan:

shonzu said...

Salam....

Si Nijar da Mangkey n' gang masih hidup lagi ke? Ada sesiapa yang tercedera??? Kata ada 15 samseng nak pukul beruk2 tu... mana mereka berada?

Lepas tu, kata nak buat persidangan dewan di Hotel Heritage pukul 11 pagi hari ini. Habis tu siapa yang duduk di tempat duduk pembangkang?? Hantu atau syaitan peliharaan N.Ajeh ke???

Kenapa usul pembubaran DUN Negeri Perak langsung tak disebut dalam persidangan dewan oleh Nijar kali ini???

Hai, macam2 betul dari beruk2 ini. Memang patut hantar ke Zoo Taiping je. Bagi singa dan harimau makan, kalau jadi pemimpin pun, tak boleh pakai langsung. Lain yang dicakap, lain yang dibuat. Dah tu menyusahkan rakyat je.

Memang sajak buat penyokong hamPAS
PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Orang Muda said...

bile nk sedar deme ni entah le...