? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 6, 2010

Pas letih menjadi musuh UMNO?

Salam 1Malaysia...

Semakin banyak kelemahan PR yang telah dibongkarkan. Semua ini dilakukan untuk memberi tahu kepada rakyat mengenai "perangai" sebenar mereka ini yang kononya membela rakyat.

Kita lihat di sebelah utara terlebih dahulu. Semakin bercelaru mereka mentadbir, ini menunjukkan mereka hanya bijak menjadi pembangkang dalam negeri atau negara. Belum layak menjadi kerajaan jika masih bersikap seperti pembangkang. Kesian pula bila dengar ahli PKR sendiri menghentam ketua kerajaan Penang di bawah DAP.

Masih di utara iaitu Kedah. Ahli Amk PKR Sik telah meletak jawatan dan istihar keluar parti kerana tidak lagi sebulu dengan pimpinan PKR iaitu "bang nuar". Ini secara rasmi,mungkin ahli biasa telah lama istihar keluar PKR. Siapa tahu?

Di Kelantan pula Nik Aziz dah hulurkan tangan kepada UMNO. Aikkk!! Tiba-tiba buat baik pulak. Ada apa-apa ke ni? Diharapkan UMNO berfikir dua kali sebelum menerima salam daripada orang yang telah menghina dan mencaci UMNO ini. Bukan nak buruk sangka tapi cuba pikiaq secara logik, ketika PR dalam kelemasan baru ada orang tu nak berbaik dengan kita. Bukankah menimbulkan was-was.

Mengapa tidak menghulurkan tangan semasa Presiden Pas mencadangkan untuk membentuk kerajaan perpaduan?

Nampak gaya seperti ada udang sebalik batu. Pas boleh  berdamai dengan UMNO tetapi mungkin kita perlu memberi syarat. KELUAR PAKATAN RAKYAT terlebih dahulu.

Can i fuck u today??

Runsing aku bila dengar laki mengayat laki guna ayat macam tu.Kalau laki ayat pompuan guna ayat tu aku boleh terima lagi.

Member aku yang bernama Mokhtar lagi runsing. Sejak kes ni berlangsung nama dia makin popular. Huhu..

Ditaip oleh Pemuda Umno yang low profile =)

4 ulasan:

Lin said...

letih sebab dia orang dah nak hancur lah bro

keep up selalu selalu lah postkan isu yang panas untuk tatapan semua

Orang Muda said...

biar mereka hancur lebur!!
setiap kejahatan pasti akan di mendapat balasan...

zedmagel said...

Salam Bro,

Agak-agak ayat diaorang mengayat jantan tu macammana?

Orang Muda said...

to zedmagel..CIFUT la gamaknya..keh keh keh