? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 12, 2010

"Bang Nuar" hilang sokongan moral???

PKR akan menggiatkan siri ceramah bagi memujuk penyokongnya hadir ke mahkamah menyatakan sokongan terhadap Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini berhadapan dengan tuduhan liwat.

Pengarah strategik parti itu, Tian Chua berkata komunikasi seperti itu lebih efektif untuk mendekati golongan berkenaan.

"Lagipun, kehadiran penyokong di mahkamah bukanlah pengukur yang baik untuk mengira sokongan orang ramai terhadap Anwar," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

Apa cerita ni??

Tian Chua perlu menerima hakikat bahawa rakyat telah muak dengan sikap pemimpin pembangkang yang semankin "mengila" dan "baring konar".

Dulu zaman reformasi boleh la tunjuk kuat (tak la kuat mana pun). Sekarang ni zaman 1Malaysia la brader. Rakyat inginkan hidup aman dan damai seperti dulu. Kalau "hangpa" tak ditubuhkan lagi bagus.

Rakyat juga semakin hilang keyakinan terhadap "bang nuar" kita sorang ni. Kalau bercakap memang gempak, tapi habuk pun "tarak"!!

Bukan sahaja rakyat hilang keyakinan malah pemimpin PR sendiri pun telah hilang kepercayaan terhadap "bang nuar". (barangkali Mohktar juga hilang keyakinan). keh keh keh!!

Alasan yang diberi oleh Tian Chua hanya logik untuk orang yang tidak berilmu.

Bukan nak mengutuk cuma nak mengata!!

Marilah bersama-sama majukan gagasan 1Malaysia...


Jeffry Damien......

Hairan bin ajaib apabila blog jalanan yang mereka gelarkan "blog sampah" dikenakan tindakan. Apa la sangat yang kami ni ada. Kami ni tidak mendatangkan ancaman terhadap PR pun, blog kami semua kan "blog sampah".

Janganla takut sangat atau mengelabah!! "standard la main edit-edit gambar" bukan buat apa pun.

Macam biasalah, kalau blogger PR edit gambar pemimpin kerajaan tak ada masalahkan!!!!
(maklum la semua yang depa buat betul belaka) "idiot"

Thursday, February 11, 2010

Sudah tiba masanya jalankan Hudud!!


Kes buang bayi semakin banyak berlaku di negara kita, boleh dikatakan setiap hari kes buang bayi akan terpampang di dada akhbar!! Mengapa semua ini berlaku?? Salah siapa??

Sudah tiba masanya kita melaksanakan undang-undang hudud bagi membendung gejala tidak bermoral dan biaDAP ini. Mahukah kita membiarkan anak bangsa kita rosak atau jahanam dan bergelomang dengan maksiat?




Adakah saudara sekalian tidak kasihan terhadap bayi yang dibunuh itu?

Sesuatu perlu dilakukan supaya perkara ini dapat dibendung!!

Percayalah sekiranya kerajaan melaksanakan hukum hudud, kuasa kerajaan tidak akan terjejas malahan akan lebih bertambah!!Insyallah!!

Sekiranya hudud dijalankan perkara seperti buang bayi mungkin tidak akan terjadi lagi. Insyallah!!

Marilah kita bersama-sama memperjuangkan hudud!!

Wednesday, February 10, 2010

Kita menang = Tidak Adil,Depa menang = Tersangat Adil

Syukur Alhamdulillah MB Perak yang sah telah diSAHkan!!

Tapi yang tak besatnya masih ada suara sumbang yang kedengaran..(sumbang gila)

Ayat-ayat pujangga yang boleh digunakan oleh "si dia"
Ayat ketika menerima kekalahan : Mahkamah tidak adil!!(sambil menanggis).
Ayat ketika menerima kemenangan : Mahkamah di Malaysia yang paling adil (conform).

Macam mana boleh jadi lagu ni??? Rosak la institusi kehakiman kalau lagu ni "hangpa" politik.

Bila la "hangpa" ni nak berubah?

Letih melayan kerenah orang yang gila talak...

Setiap minggu buat ceramah tapi merosakkan minda rakyat, apa faedahnya?

Ada pengajaran yang kita dapat daripada peristiwa ini dan kita mesti mengambilnya untuk dijadikan panduan.

Janganlah kita berasa terlalu yakin dengan apa yang kita lakukan, dibimbangi keyakinan yang berlebihan akan menyebabkan kita frust menonggeng apabila sesuatu itu telah diputuskan.

Cth : jangan terlalu yakin akn mendapat 100% dalam exam.

Monday, February 8, 2010

AWAS!!Perangkap Samar Pas untuk UMNO!!

Bijak sungguh pemimpin Pas memasang perangkap untuk menghancurkan UMNO. Pelbagai isu ditimbulkan oleh Pakatan Riot ini untuk mengaburi mata rakyat, seperti diketahui umum "bang nuar" sedang dalam perbicaraan kes liwatnya. Mungkin semua ini dijadikan modal untuk mengaburi mata rakyat.

Isu paling seronok didengar adalah Pas sedia kerjasama dengan UMNO. WAU!!! Jarang-jarang kita dapat dengar isu ini. Apa kejadahnya "depa" nak berbaik dengan kita?? semua penjelasan yang "depa" bagi  belum tentu betul 100%.

Keadaan sekarang dah kembali normal, dimana UMNO dan BN mula mendapat tempat di hati rakyat. Sekalung tahniah kepada Dato` Seri Najib kerana menjadi pemimpin yang berwibawa dan membawa perubahan!!

Mungkin disebabkan UMNO/BN kembali mendapat kepercayaan di hati rakyat telah menyebabkan Nik Aziz mula ingin berbaik dengan UMNO ( tidak mampu lagi menangkis serangan BN). Agaknya telah menerima hidayah daripada Allah s.w.t  Alhamdulillah..

Mungkin juga cadangan itu sebagai strategi politik jangka masa panjang. Siapa tahu?

Dan mungkin juga ingin mengalihkan tumpuan rakyat terhadap perbicaraan kes liwat "bang nuar".

Kesimpulannya : Pas/Pakatan Rakyat telah memasang "perangkap" jangka masa panjang. UMNO bila lagi???Semoga bijak menanggani perangkap samar ini.

Zambry atau Nizar??

Zambry reda keputusan mahkamah, Nizar pula yakin akan memenangi jawatan MB..

Sekiranya Zambry menang teruskan pembanggunan dan pentadbiran negeri Perak dengan cemerlang.

Jika Nizar ditakdirkan menang. TUNAIKAN JANJI ANDA!!(BUBAR DUN)

Saturday, February 6, 2010

Pas letih menjadi musuh UMNO?

Salam 1Malaysia...

Semakin banyak kelemahan PR yang telah dibongkarkan. Semua ini dilakukan untuk memberi tahu kepada rakyat mengenai "perangai" sebenar mereka ini yang kononya membela rakyat.

Kita lihat di sebelah utara terlebih dahulu. Semakin bercelaru mereka mentadbir, ini menunjukkan mereka hanya bijak menjadi pembangkang dalam negeri atau negara. Belum layak menjadi kerajaan jika masih bersikap seperti pembangkang. Kesian pula bila dengar ahli PKR sendiri menghentam ketua kerajaan Penang di bawah DAP.

Masih di utara iaitu Kedah. Ahli Amk PKR Sik telah meletak jawatan dan istihar keluar parti kerana tidak lagi sebulu dengan pimpinan PKR iaitu "bang nuar". Ini secara rasmi,mungkin ahli biasa telah lama istihar keluar PKR. Siapa tahu?

Di Kelantan pula Nik Aziz dah hulurkan tangan kepada UMNO. Aikkk!! Tiba-tiba buat baik pulak. Ada apa-apa ke ni? Diharapkan UMNO berfikir dua kali sebelum menerima salam daripada orang yang telah menghina dan mencaci UMNO ini. Bukan nak buruk sangka tapi cuba pikiaq secara logik, ketika PR dalam kelemasan baru ada orang tu nak berbaik dengan kita. Bukankah menimbulkan was-was.

Mengapa tidak menghulurkan tangan semasa Presiden Pas mencadangkan untuk membentuk kerajaan perpaduan?

Nampak gaya seperti ada udang sebalik batu. Pas boleh  berdamai dengan UMNO tetapi mungkin kita perlu memberi syarat. KELUAR PAKATAN RAKYAT terlebih dahulu.

Can i fuck u today??

Runsing aku bila dengar laki mengayat laki guna ayat macam tu.Kalau laki ayat pompuan guna ayat tu aku boleh terima lagi.

Member aku yang bernama Mokhtar lagi runsing. Sejak kes ni berlangsung nama dia makin popular. Huhu..

Ditaip oleh Pemuda Umno yang low profile =)

Wednesday, February 3, 2010

Kesibukan teramat!!

Salam 1 Malaysia..

Maaf kerana lama tidak menghentam mereka. Kesibukan yang teramat sangat. Saya sering mengikuti situasi politik Malaysia sekarang ni. Dengar cerita budak tu dah start perbicaraan hari ini. Tagline "tangguh tetap tangguh" tidak dapat digunakan lagi la gamaknya..

Kepada semua blogger teruskan menghentam!!! SERANG!!

Allah hu akbar!!