? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, January 9, 2010

Siapa "kita" dan siapa "mereka". Allahu akbar!!

Belum pun memerintah negara mereka telah mengadaikan(memperjuangkan utk pihak Kristian) sesuatu yang berharga oleh umat islam iaitu kalimah “Allah”.

Jika dahulu kita dengar mereka sering mempertahankan Islam kali ini tidak lagi kerana ingin menjada hati pihak yang berkepentingan.

Perlukah kita memberi mereka peluang mentadbir??

Ada seseorang menghantar komen kepada saya menyatakan kepada saya, jika mereka melakukan perkara yang salah seperti menghapuskan institusi raja, hak bumiputera dan lain-lain berkaitan melayu/islam sudah semestinya orang melayu akan membantah tindakan mereka.

Betul ke apa yang si penghantar komen tu cakap??

Tentang isu kalimah “allah” ini kita dapat lihat ada juga penyokong tegar mereka yang mempertahankan “statement” mereka-mereka ini yang mempertahankan penggunaan kalimah “allah” oleh pihak Kristian.

Maknanya apa yang di tulis oleh pengomen tu salah belaka.

Demonstrasi!!

Kita sibuk buat demo untuk negara kita sendiri tetapi mereka pula sibuk buat demo pasal negara luar.Aku tak cakap jangan tolong negara luar tetapi jangan asyik tengok rumah tangga orang lain kalau rumah tangga sendiri pun berantakan.

Jangan pula kalau kita "marahkan nyamuk seekor,kelambu kita bakar" dan "jangan pula marahkan zambry, kereta camry jadi mangsa" ( maaf sesiapa yang terasa )


Jelas?

Mari kita rapatkan ukhwah kita bersama untuk menguatkan lagi silaturrahim antara Islam yang semakin berjauhan akibat perbezaan parti politik.

Mereka dan kita tiada kena mengena dengan sesiapa yang hidup mahupun meninggal dunia.

4 ulasan:

warisanksl said...

Siapa kita dan siapa mereka memang tiada kena mengena.Tetapi adakah mereka-mereka yang berkenaan ada kena mengena atau secara tidak sedar ada kena mengena dengan dakyah Yahudi atau Kristian Antarabangsa seperti "Free Mansion"
Tetapi yang pasti lambang bendera mereka memang tak lari jauh dengan lambang free mansion.....

Orang Muda said...

kesian mereka!!

Panglima Perang Cyber said...

salam....

jemput join bpn..

ada masa YM..

tq atas komen..

salam.

Orang Muda said...

terima kasih sepuluh budak hitam..