? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 7, 2010

Lagi berita pemimpin keluar PKR dan Nizar kemalangan!!

KUALA LUMPUR 7 Jan. - Datuk Salehuddin Hashim mengesahkan beliau meletak jawatan sebagai Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkuat kuasa hari ini. -Utusan-

Apa lagi yang boleh dikatakan? Makin hari makin ramai yang keluar dari parti PKR.Sedikit masa lagi hancurlah Pakatan Rakyat. Barisan Nasional kini berada begitu dekat dengan hati rakyat apabila Klinik 1Malaysia di lancarkan di Gemencheh yang begitu mendapat sambutan. Manakala program "UMNO Juara Rakyat" insyallah akan mendapat sambutan yang memberangsangkan. Berbanding dengan Pakatan Rakyat tidak ada apa yang mereka lakukan melainkan ceramah umum tp berkisar politik sempit!

Nizar Kemalangan??




Semoga cepat sembuh dan insaf!!

Sedikit update dari Perak, ketika saya sedang menulis ini, MB Perak yang sah Dr Zambry sedang melawat Nizar Mabuk Kuasa di bilik Teratai, Hospital Besar Ipoh.


Wahai pencacai Fuckatan Riot, walau selalu dihina dan dicerca oleh Nizar KKK dan konco-konconya terhadap Dr Zambry, dia tetap juga pergi melawat dan melihat Bekas MB itu di Hospital, inilah dianya Dr Zambry, aku bukan nak puji dia tapi dia memang WORLD la!

Aku tabik kat MB Perak yang sah ni! Lagi satu beliau melawat Nizar tanpa pemberita tau, ini bermakna dia bukan nak mengejar publisti, dia pergi ke sana unbtuk melawat dengan ikhlas hati walau disambut dengan dingin oleh Bodyguard Nizar!

Korang nilaikanlah sendiri! Allahuakbar!

0 ulasan: