? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 5, 2010

Khalid Samad dan Dsai kufur??

Ini respon Datuk Harun Din mengenai isu kalimah "allah". sini


Kalau kita sokong perkara yang kufur, kita pun secara tak langsung akan kufur sama.Timbalan Mursidul Am PAS itu juga meminta pemimpin politik yang menyatakan persetujuan pengunaan nama Allah di kalangan pihak kristian mengkaji semula sokongan tersebut sambil menyeru umat islam bersatu pandangan dalam isu nama Allah ini.

Anwar Ibrahim dalam blognya memberitahu, "Kami berpendirian bahawa, keinginan masyarakat bukan Islam menggunakan kalimah “Allah” sebagai Tuhan adalah suatu perkembangan yang positif dan perlu diterima secara terbuka dan tidak perlu pihak-pihak tertentu mengambil kesempatan untuk menjadikan isu ini sebagai agenda politik untuk menampakkan bahawa merekalah jaguh dalam mempertahankan Islam di negara ini.

p/s : Khalid Samad dan Anwar Ibrahim menyokong penggunaan kalimah "Allah" oleh Kristian. Adakah mereka telah kufur sebagai mana yang disebutkan oleh Datuk Harun Din?

Sendiri jawab...

4 ulasan:

Anonymous said...

kufur...

Anonymous said...

bukan setakat kufur tp sesat

Anonymous said...

sesat

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.