? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 4, 2010

Hikmah isu "ALLAH". Ucapkan Alhamdulillah!!

Alhamdulillah..

Ini yang mampu saya ucapkan setelah melihat keadaan sekarang!!

   Alhamdulillah bukan bermaksud saya bersyukur kerana mahkamah memutuskan pihak gereja Herland berjaya menggunakan kalimah "allah" sebaliknya kerana sejak akhir ini kita telah dapat melihat orang Islam kembali bersatu dan Insyallah akan terus bersatu!!

    Pelbagai parti politik dan NGO bersatu hati dalam mengembalikan hak Islam. Namun demikian terdapat juga sesetengah manusia yang menyokong tindakan mahkamah membenarkan kalimah "Allah" digunakan oleh agama Kristian!!

   Sekiranya perkara ini tidak dihalang, berkemungkinan akan menyesatkan orang Islam pada masa akan datang!?... Inilah yang dikatakan berperang secara HALUS!! Jika pihak Kristian sesangat mahu menggunakan kalimah "Allah" segeralah kamu semua menukar agama dan menjadi umat Islam. Nescaya tiada penentangan yang akan berlaku!!

   Hikmahnya semua ini berlaku adalah untuk menyatupadukan umat Islam di Malaysia kerana sejak akhir-akhir ini umat Islam sering berpecah dan bertengkar sesama sendiri mengenai hal politik. Seseungguhnya Allah Maha Mengetahui!!

Allah Hu Akbar!!
Allah Hu Akbar!!
Allah Hu Akbar!!

1 ulasan:

AbgTuah said...

YE BRO..DIHARAPKAN BEGITULAH HENDAKNYA..

DI HARAP PAS AKAN BERSAMA-SAMA BERSATU DENGAN UMNO TANPA DI BATASI PERBEZAAN IDELOGI POLITIK BAGI MENEGAKKAN KEDAULATAN ISLAM.

TAPI WALAU BAGAIMANA PUN KENA JUGA WASPADA..PAS NI SELALUNYA BOLEH BERUPA-RUPA DAN BILA-BILA MASA JUGA BOLEH MENGUBAH HALUANNYA MENIKAN KITA SEMULA..