? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 16, 2009

Sama-sama kita menantikannya!!??




Kuatnya desas-desus maklumat dalaman bahawasanya PAS akan menyingkirkan Hasan Ali sebagai ahli PAS. Hasan Ali telah dianggap sebagai duri dalam daging PAS. Hasan Ali memang menantikan saat manis itu. Hasan akan jadi lebih perkasa.



Pergolakan dalaman PAS Selangor jelas merupakan tanda awal di mana keutuhan Kerajaan Pakatan di Selangor akan jadi goyah. Kita lihat sahaja statistik di mana jumlah ADUN PKR dan DAP hanya berbeza seorang sahaja. Kiranya nanti Hasan akan disingkirkan dari PAS dan menjadi ADUN Bebas maka kedudukan di Selangor benar-benar berubah. 20 + 2 = 22 untuk Pembangkang dan Kerajaan Selangor hanya disokong oleh 14 +13 +7 = 34. Bezanya kini cumaa 12 orang. Jika 6 orang lagi penyokong Kerajaan berpaling tadah maka, jika undi tak percaya kepada MB dibuat pastinya Khalid akan tumbang. Kerana Speaker tidak boleh mengundi dan keputusannya akan menjadi 28-27.

sumber : perak bangkit

p/s : Jika benarlah semua ini, nampak gayanya menanggis lagi la puak sebelah sana. Almaklumlah, belum
       puas jadi kerajaan.  

nota : tidur sekatil, mimpi lain-lain. 
      

0 ulasan: