? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 11, 2009

Melayu jangan takut di bumi sendiri...


Semakin hari semakin parah org melayu di kerjakan oleh kaum pendatang. Isu-isu berkaitan melayu/islam semakin berani kaum pendatang menyentuh. Terbaru isu pembinaan masjid yg dibangkitkan oleh Nga Kor Ming. Sebelum ini Kula menyentuh mengenai hak Melayu sekarang hak sebagai hak Islam pula. Mereka ini dilahirkan dalam dunia politik DAP yang semakin biadap sejak kebelakangn ini.


Tahniah kepada pemimpin yang menentang tindakan Nga Kor Ming ini, ketepikan politik dalam hal sebegini. Sepatutnya Nga Kor Ming perlu lebih faham mengenai hal ini kerana ini akan membangkitkan kemarahan orang Melayu/Islam. Apa salahnya sekiranya Nga Kor Ming dan semua wakil rakyat bukan Melayu/Islam menjelaskan kepada rakyat mengenai undang-undang yang termaktub dalam perlembagaan. Bukankah tindakan itu lebih baik berbanding mengungkit hal yang sensitif?

Pemimpin yang mempertahankan sikap biaDAP Nga Kor Ming harus bertaubat dan carilah identiti sebenar anda,walaupun anda seorang pemimpin pembangkang janganlah isu agama pun di jadikan isu politik..apa kejadahnya ini semua???

0 ulasan: