? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 8, 2009

Imej Pas merosot?



Imej Pas semestinya sudah merosot kerana golongan muda sudah menolak perjuangan Pas yang hanya berlandaskan nafsu. Perjuangan Pas dalam Pakatan Rakyat bukanlah sama perjuanganya suatu ketika dahulu yang berlandaskan islam.


Perjuangan Pas bersama pakatan rakyat hanya berlandaskan hawa nafsu untuk menjatuhkan pihak kerajaan. Golongan muda hari ini lebih cerdik untuk menilai mana yang baik mana yang buruk. Jika dahulu Pas memperjuangkan hudud tetapi hari ini semakin kurang isu hudud di sebut oleh Pas hanya untuk menjaga hati sahabat karib dalam Pakatan Rakyat.

Golongan muda yang menolak Pas bukanlah golongan yang tidak ada pendedahan agama tetapi merupakan golongan yang sanggup berkorban untuk mempertahankan hak keistimewaan melayu/islam. Sekarang sudah terlihat bayang-bayang kehancuran institusi raja-raja. Semakin ramai berani mempersoal institusi raja seperti berlaku di Perak akibat taksub dengan pemimpin parti.

Selain itu,kita juga perlu pembangunan untuk memajukan diri kita dan negara. Jika golongan muda menolak Barisan Nasional bermakna mereka menolak pembangunan kerana hanya Bn yang mampu melaksanakan pembangunan. Sebagai contoh, jika kita mendengar ceramah parti pembangkang soal pembangunan tidak terlintas di bibir mereka melainkan hanya menghentam pihak kerajaan.

Oleh itu, kita sebagai golongan muda perlulah memikirkan anak cucu kita walaupun kita masih muda tidak salah jika kita memandang kehadapan untuk memastikan melayu tetap menjadi tuan di Malaysia tanah air kita ini.

0 ulasan: