? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 5, 2009

Blogger UMNO-PAS hebat

Pas bertindak membuat konvensyen blogger Pas bertujuan menjadikan blogger PAS sebagai kumpulan yang memperbetul persepsi masyarakat terhadap PAS. Mungkin sebelum ini blogger Pas tak buat kerja.


Medium Konvensyen ini juga katanya dilihat mampu memberi peringatan kepada blogger dikalangan PAS agar mereka sedar dan tidak menjadi sebahagian dari penabur fitnah kepada parti itu. (sebenarnya blogger PAS bukan menabur fitnah kepada parti PAS tetapi bercakap sesuatu yang betul)

"Orang banyak fitnah PAS sekarang ni, jadi kita tidak mahu blogger kita ni pun tumpang sekaki merosakkan parti dengan persepsi salah ini," katanya lagi. Penganjur juga katanya berhasrat menjadikan blogger PAS ini sebagai kumpulan yang mampu berdepan kumpulan 'cyber troopers' Umno BN dalam usaha mematahkan hujah yang dilempar kumpulan itu.(nampak gaya blogger PAS pun tumpang sekaki dengan blogger pro umno menyerang parti itu,ini bukti bahawa mereka berani bercakap benar)

Orang muda : Pas akan bertindak lebih berani untuk menyerang UMNO dengan mempergunakan blogger   PAS yang semakin mengetahui tembelang parti yang mereka sanjungi itu.

0 ulasan: