? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 28, 2009

Jubah V Sivakumar terkoyak...

Aku difahamkan jubah speaker yang dipakai oleh Sivakumar ketika datang ke sidang DUN tadi telah terkoyak akibat pergelutan dengan pihak polis.




       bila nak ganti??
                    
V Sivakumar enggan menyerahkan jubah speaker yang dicuri olehnya pada sidang DUN 7 Mei lalu. Tindakannya itu telah memaksa anggota polis bertindak untuk mengambil jubah tersebut.

                      




kalau ye pun tutup le mulut tu,masuk dek lalat kang..


Walaubagaimanapun,pihak polis gagal mendapatkan jubah tersebut. Jubah berkenaan diperlukan oleh pihak polis untuk dijadikan bahan bukti siasatan.

p/s : kepada berkenaan sila ganti jubah yg baru...

2 ulasan:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Alamak... si tambi Siva dah tak boleh jadi 'SuperSiva' dah. Jubahnya dah terkoyak.... mesti kuasa memBATUkan diri pada kerusi tak menjadi selepas ini.

Kepada sesiapa yang boleh menjahitkan jubah 'SuperSiva' ini, diminta hubungi Nijar da Mangkey, atau beruk2 beliau dengan kadar segera sebelum persidangan DUN akan datang. Harap maklum......

Anonymous said...

ini la sikap monkey boys....
suruh si ngeh tu jait la...