? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 30, 2009

Idea Najib diterima di Thailand...

BANGKOK 29 Okt. – Perdana Menteri Thailand, Abhisit Vejjajiva hari ini menyokong cadangan rakan sejawatannya dari Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak supaya Bangkok memberi autonomi kepada wilayah selatannya.


Abhisit berkata, beliau akan membincangkan rancangan untuk selatan Thai apabila Najib melawat negara itu pada Disember ini.

Najib dalam satu wawancara akhbar yang disiarkan baru-baru ini berkata, Thailand hendaklah menawarkan autonomi ‘dalam bentuk tertentu’ kepada selatan Thai, di mana lebih 3,900 orang terbunuh sejak keganasan meletus pada Januari 2004.

“Itulah pendekatan yang betul. Kerajaan saya sedang berusaha untuk merealisasikannya dan pada awal Disember nanti, saya dan rakan sejawatan saya dari Malaysia akan melawat wilayah selatan,” kata Abhisit dalam reaksinya terhadap kenyataan Najib itu.


p/s : Semoga Selatan Thai tidak bergolak lagi...Tahniah kepada Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Najib Tun Razak...

0 ulasan: